Najnovije Vesti

Test intolerancije na hranu u Beogradu

Test intolerancije na hranu u Beogradu

Suština određivanja intolerancije na hranu je lično podnošenje određenih namirnica i u skladu sa tim pravljenje optimalnog balansa ishrane.

Test intolerancije na hranu u Beogradu možete obaviti u Life ordinaciji. Test intolerancije na hranu radi se u okviru kvantne medicine uzimanjem uzorka krvi iz prsta. Putem testa određujemo optimalno ” gorivo ”  za svaku individuu.

Imate visak kilograma kojih zelite da se otarasite? Izgubljeni kilogrami Vam se iznova i iznova vracaju? Sigurno da do sada niste culi za test intolerancije na hranu koji mozete uraditi u Beogradu. Test intolerancije na hranu je test koji Vam omogucava da saznate koje namirnice uzrokuju gojenje i koje namirnice Vasem organizmu ne prijaju. Cinjenica je da se test intolerancije u Beogradu radi u mnogim ordinacijama ali kako da znate da smo mi ona prava? Prvenstveno trebate imati u vidu da su nasi doktori i zaposleni pravi strucnjaci koji imaju godine iskustva iza sebe kada je test intolerancije na hranu u pitanju. Jer test intolerancije na hranu zavisi od osobe do osobe i ne prija svakom pacijentu ista hrana zato morate imati iskustva, a nasi doktori toga imaju na pretek. Pored strucnosti svakako je i cena testa intolerancije na hranu u mnogim ordinacijama u Beogradu, za mnoge luksuz. U nasoj ordinaciji, u Beogradu necete morati da izdvajate basnoslovne sume novca da biste saznali kako da suvisne kilograme izgubite. U nasoj ordinaciji mi smo prilagodili cenu testa prosecnoj plati u Srbiji svesni cinjenice da postoje mnogi koji bi se testirali, a da za to nemaju novca. Imajte na umu da test intolerancije na hranu koji mozete uraditi u nasoj ordinaciji u Beogradu ne moze stetiti Vasem organizmu i on nema negativne posledice po organizam pacijenta. On je samo nacin da saznate koje namirnice biste, odnosno ne biste trebali da unosite u Vas organizam kako biste kilograme nepovratno izgubili. Da bi test intolerancije na hranu bio stoprocentno uspesan neophodno je striktno pridrzavanje upustva koji ce Vam nasi doktori dati. U suprotnom suvisne kilograme necete izgubiti. Zato nemojte gubiti Vase dragoceno vreme lutajuci po Beogradu i trazeci ordinaciju koja ce Vam samo uzeti novac vec dodjite u nasu ordinaciju u Beogradu i saradjujte sa najstrucnijim doktorima. Stotine nasih zadovoljnih pacijenata su nas najveci uspeh i nesto na sta smo mi neizmerno ponosni.

test

TEST METABOLIČKOG TIPA LIČNOSTI

Postoji mnogo različitih opcija u određivanju plana ishrane . Količina koju možete jesti, merene u kalorijama ili protenima, šta, kada I kako treba da jedemo… Sve ovo podrazumeva mnogo različitih dijetakoje možemo odabrati sa puno opcija.

One jednostavno ne rade za sve ljude na isti način. Zašto neke dijete odlično rade za neke ljude, dok drugi ljudi imaju loše rezultate na istoj dijetetici?

Jednostavano odgovor je,smo svi različiti! Nekim ljudima određena vrsta hrane odgovara, dok drugim ljudima ista hrana odgovara u manjoj meri.

Pa, kako da saznamo koje su grupe namirnica najbolje za nas?

Postoje tri metabolička tipa: proteinski, carbo I mešoviti

Putem METABOLIČKOG TESTA saznajte Vaš metabolički tip ličnosti.

Proteinski tip

Uopšteno ili pojednostavljeno, ako ste proteinski metabolilčki tip to znači jednu od dve stvari – ili vaše ćelije prebrzo sagorevaju ugljene hidrate (što znači da ste brzi oksidator) ili je parasimpatička grana vašeg autonomnog nervnog sistema jača i dominantnija od simpatičnog dela. To znači da vam je potreban unos proteina sa visokim sadržajem kako biste ojačali svoj simpatični sistem, a zauzvrat acidizovali previše alkalni metabolizam. Ili vam je potreban protein koji će usporiti vašu prekomerno brzu stopu oksidacije ćelija, čime ćete alkalizovati metabolizam sa previše kiseline.

Za proteinski tip ličnosti preporučuje se hrana poput crvenog mesa, piletine, ćuretine i raznih vrsta morskih plodova kao što su losos, tunjevina, haringa, sardine, dagnje, kavijar i inćuni. Proteinski tip ličnosti takođe može slobodno da jede hranu od celih masti u obliku sira, jaja, krema i mleka. Za proteinski tip ličnosti je važno da uključi značajnu količinu proteina u svakom obroku i umereno unošenje ugljenih hidrata (zrna, povrća i voća), koji imaju visoki sadržaj šeećera i celuloze.

Carbo tip 

Uopšteno govoreći, ako ste carbo metabolički tip potreban vam je veći procenat ugljenih hidrata u vašoj ishrani kako biste ojačali parasimpatetičku granu vašeg nervnog sistema, koji je slabiji od vašeg simpatičnog sistema i na taj način alkalizovali metabolizam sa previše kiseline. Potrebno je više ugljenih hidrata da biste ubrzali vašu prirodno sporiju stopu oksidacije ćelija, čime ćete uravnotežiti alkalni metabolizam.

Karbo tipovi obično odovara relativno niska proteinska dijeta ​koja uključuje liberalne količine ugljenih hidrata u obliku povrća, voća i celih zrna. Međutim, carbo tipovi treba da zapamte da “nisko-proteinska” dijeta ne znači dijeta bez proteina. Većina vrsta carbo tipova mora uključiti proteine u većini obroka, ali moraju se fokusirati na lakše meso, morske plodove i živinu. Carbo metabolički tip bi trebalo da ograniči potrošnju crvenog mesa u korist lakog mesa piletine i ćuretina. Ako ste carbo metabolički tip, trebalo bi da se držite mlečnih proizvoda sa niskim sadržajem masti, ali možete jesti veoma širok izbor povrća, voća i zrna. Carbo metabolički tipovi najbolje se fokusiraju na povrće koje sadrži niske ili umerene nivoe šećera i celuloze.

Mešoviti tip

Ako ste mešoviti tip, to znači da ste negde u sredini drugih dva tipa, koji imaju izraženije ili jasnije metaboličke disbalanse. Vi stvarno treba da jedete mešavinu hrane tipa proteina i hrane tipa carbo. Tako ćete postići dve stvari: 1) podržati obe strane vašeg autonomnog nervnog sistema – i simpatičnu granu i parasimpatičku granu; i 2) i zadržati vašu stopu oksidacije ćelija, u ravnoteži. Mešani tipovi moraju konzumirati relativno jednake odnose proteina, masti i ugljenih hidrata. Takođe treba da jedu mešavinu visoko-mastnih, visoko-purinskih proteina i nisko-masnih, nisko-purinskih proteina. Isto važi i za sve ostale namirnice koje sadrže dijete tipa “protein” i “karbo” – uključujući žitarice, mahunarke, povrće i voće.